Projektinhallinta
Kaikki sujuu, kun me hoidamme.
Kokeneena projektinjohtokumppaninasi huolehdimme kaikista yksityiskohdista ja koordinoimme projektia eri osapuolten välillä –säästämme sinulta aikaa, vaivaa ja rahaa.
Mikä tekee Scopesta projektinhallinnan ammattilaisen?
että projekti sujuu mutkattomasti ja toiveidesi mukaisesti.
Toimitilamuutosten ja työympäristöjen asiantuntijoina annamme ammattitaitomme ja pitkäaikaisen kokemuksemme käyttöösi. Olemme tehneet tätä jo yli seitsemän vuoden ajan satojen erilaisten projektien kokemuksella. Meillä on yksinkertaisesti ihan järjettömän kova osaaminen toimitilamuutosten kaikista vaiheista.
Laadukkaat yhteistyö-
kumppanit
Kiitos hyvästä energiasta, aikataulussa pysymisestä ja budjetin noudattamisesta.
Nordnet Bank Ab
(Suomen sivuliike)
Toimitilamuutoksen projektinhallinta on iso paletti pyöritettäväksi – anna Scopen heiluttaa tahtipuikkoa!
Yksi tärkeimmistä tehtävistämme
projektinjohtajana on ajaa asiakkaamme etua kaikissa tilanteissa ja ratkaisuissa – neuvottelemme, ohjaamme, tarkistamme. Toiseksi, varmistamme, että tieto kulkee projektin kaikkien osapuolten välillä vaiheesta toiseen ajantasaisesti.
Projektin alussa voit ottaa meidät avuksi jo tilojen etsintään ja sopimusneuvotteluihin. Puhumme samaa kieltä kiinteistömanagerien ja urakoitsijoiden kanssa. Varmistamme, että kaikkien osapuolten roolit ja vastuut ovat selkeät.
Scopen kautta saat ammattitaitoiset tekijät projektin kaikkiin tarpeisiin erikoissuunnittelijoista ja urakoitsijoista muuttomiehiin ja henkilöstön muutosjohtamiseen. Koordinoimme ja ohjaamme hanketta puolestasi kohti yhdessä sovittuja tavoitteita – aikataulussa ja budjetissa. Näin varmistetaan, että kaikki sujuu suunnitelmien mukaan ja tilat ovat valmiit käyttöön oikea-aikaisesti.
Budjetti kunnossa, tilat toimivat
Projektinhallinta, joka varmistaa rahoillesi parhaan mahdollisen vastineen
Toimitilojen uudistaminen on yrityksille iso investointi – ja sen onnistuminen riippuu siitä, miten hyvin suunnittelu ja projektinhallinta hoidetaan. Samalla rahalla voi saada joko tilat, joissa mikään ei toimi, tai tilat, jotka toimivat loistavasti, kestävät aikaa ja lisäävät tuottavuutta moninkertaisesti. Scopen kanssa varmistat, että lopputulos hymyilyttää pitkään!
Scopen johdolla jokaisessa projektissa puhutaan aluksi budjetista. Tähän hyödynnämme pitkäaikaista osaamistamme julkitilojen ja erilaisten toimitilojen rakennus-, saneeraus- ja sisustusprojekteista. Kustannusarvio tehdään mahdollisimman varhaisessa vaiheessa projektia huomioiden tavoitteet, aikataulu ja muutoslaajuus.
Paraskaan budjetti ei toteudu, ellei projektia viedä määrätietoisesti eteenpäin sekä suunnittelu- että toteutusvaiheissa. Scopen erikoisosaamista on juuri tämä – tiedämme riskinpaikat ja osaamme väistää ne rautaisella ammattitaidolla. Osaamme ohjata budjetin käytön todellista lisäarvoa tuottaviin ratkaisuihin. Meille on kunnia-asia varmistaa, että saat suunnitteluun, tiloihin ja kalusteisiin investoiduille rahoille parasta mahdollista vastinetta.
Projektinjohto, joka sujuu kuin rasvattu koneisto
– kaikenlaisissa toimitilamuutoksissa
Etsitkö uutta toimitilaa, oletko muuttamassa tai onko nykyinen tila päivityksen tarpeessa? Meiltä saat kaikki palvelut, joita onnistunut toimitilamuutos vaatii, ja räätälöimme ne yrityksesi yksilöllisiin tarpeisiin.
Nykyistä toimitilaa uudistamassa
Kun toimitilasi tarvitsee päivitystä, meillä on jo avaimet käsissä.
Me annamme ammattitaitoisen ja kustannustehokkaan näkemyksen siitä, mitä muutoksia kannattaa tehdä, jotta investointi on järkevä. Olipa kyseessä pieni kasvojenkohotus tai laajempi korjausrakennushanke, hoidamme projektin kokonaisvaltaisesti. Verkostostamme löytyy kaikki tarvittavat erikoisosaajat, jotta saat valmiit tilat, jotka tuntuvat omilta.
Muuttamassa uusiin toimitiloihin
Uutta toimitilaa
rakentamassa
Tilamuutos mielessä, mutta miten se tehdään?
Kun annat Scopen hoitaa projektinhallinnan
Jokainen projektin vaihe etenee sovitusti ja kommunikaatio eri osapuolten välillä pysyy selkeänä.
Projekti pysyy budjetissa ja jokainen investointi tuo vastinetta.
Lopputulos on toiveidesi mukainen ja valmis käyttöön aina sovitun aikataulun mukaisesti.
Haluatko keskustella toimitilaprojektista?
Ota yhteyttä - tai varaa suoraan kalenterista aika, niin jutellaan lisää!
Lähetä meille viesti tai soita +358 45 136 0303, niin selvitetään, miten voimme auttaa juuri teidän tilatarpeissanne.
Jos aikataulu on tiukka, hyödynnä kalenteriamme ja varaa aika suoraan - jutellaan lisää kahvikupin äärellä tai etäyhteydellä!
"*" näyttää pakolliset kentät
Varaa maksuton etäpalaveri ja keskustellaan yhdessä tarpeistasi
Lataa oppaamme onnistuneeseen toimitilamuutokseen!
Lue lisää muista palveluistamme
Tila- ja sisustus-
suunnittelu
Luomme tiloja, joissa yhdistyvät käytännöllisyys, viihtyvyys, visuaalisuus ja brändisi ilme.